12 grudnia 2017
Poszukujemy odpowiedzialnego Instruktora Pływania, który będzie dbał o bezpieczeństwo i rozwój umiejętności pływackich naszych klientów, zapewniając najwyższy poziom usług. Dołącz do wyjątkowego zespołu naszego ekskluzywnego obiektu z basenem, strefą saun,
Obiekt z ekskluzywnym basenem, strefą saun, gabinetami relaksu oferującymi masaże oraz nowoczesną salą treningową poszukuje wykwalifikowanego Masażysty, który dołączy do naszego zespołu i będzie świadczył usługi na najwyższym poziomie, dostosowane
Poszukujemy odpowiedzialnego Ratownika, który będzie dbał o bezpieczeństwo gości  oraz reagował w sytuacjach awaryjnych, zapewniając najwyższy poziom usług. Dołącz do wyjątkowego zespołu naszego ekskluzywnego obiektu z basenem, strefą saun, gabinetami
Poszukujemy zaangażowanego Trenera Personalnego, który będzie odpowiedzialny za proces wdrażania nowych klubowiczów, prowadzenie indywidualnych sesji treningowych oraz spersonalizowanych zajęć w małych grupach naszym ekskluzywnym obiekcie z basenem, strefą saun, gabinetami

W jaki sposób obalać obiekcje klienta klubu fitness?

Skuteczna sprzedaż  klubie fitness to nie tylko sztuka słuchania, ale także umiejętność rozumienia i radzenia sobie z obiekcjami klientów. Poznaj strategie, które pomogą Ci zyskać zaufanie i zbudować pozytywne relacje.

 

Najlepszym sposobem zapobiegania obiekcjom jest zadawanie dobrych pytań i umiejętne słuchanie.  Czasami jednak coś pójdzie nie tak jak powinno. Co wtedy zrobić? W jaki sposób rozmawiać, by obalić najczęściej występujące obiekcje klienta klubu fitness?

 

 

Klient mówi: „Cena jest zbyt wysoka!”

 

Co to może znaczyć?

 

Klient może czuć, że nie dostaje wartości, której oczekuje. Być może jego motywacja do osiągnięcia celu jest na zbyt niskim poziomie lub rozwiązanie nie zostało dopasowane do jego potrzeb.

 

Czego nie robić?

 

Nie tłumacz, z czego wynika wysokość ceny.

Nie przekonuj, wyliczając zalety klubu czy danej oferty, które Tobie wydają się najistotniejsze.

Nie obniżaj ceny.

 

Co zrobić?

 

Zapytaj: „Czy jest pani pewna, że chce osiągnąć cel?” i „Czy jest pani pewna, że wybrane przez panią środki w zakresie treningu i zmiany sposobu żywienia zagwarantują pani osiągnięcie celu?”. Jeśli klient posiada motywację na odpowiednim poziomie i odpowiednią technologię do osiągnięcia celu, cena przestaje mieć znaczenie. Będzie miała znaczenie tylko wtedy, gdy układem odniesienia klienta są ceny konkurencji, a on nie zauważy żadnej różnicy pomiędzy Wami.

 

 

Klient mówi: „Konkurencja ma taniej!”

 

Co to może znaczyć?

 

Klient nie widzi różnicy pomiędzy Twoją propozycją a ofertą konkurencyjnego klubu. A jak słusznie zauważyli twórcy reklamy Dosi, "jeśli nie widać różnicy, to po co przepacać?".

 

Czego nie robić?

 

Nie mów, co Cię wyróżnia, w czym jesteś lepszy, zanim nie zweryfikujesz, czy ma to jakiekolwiek znaczenie dla klienta.

 

Co zrobić?

 

Zapytaj: „Czy przy wyborze klubu bierze pani pod uwagę jedynie cenę karnetu czy jest coś jeszcze, co jest dla pani ważne?”. Nie ma klienta, który wskazałby, że kompletnie nic nie ma dla niego znaczenia poza ceną. Nawet w przypadku wyboru pomiędzy dwoma identycznymi klubami weźmie pod uwagę choćby nawet czas, który musi przeznaczyć na dojazd. Gdy już dowiesz się, co dla klienta jest szczególnie istotne, zapytaj: „Czy przed podjęciem decyzji chciałaby pani sprawdzić, który klub pod tym względem bardziej pani odpowiada?”. Pokazując, że nie obawiasz się konfrontacji z konkurencją, a jednocześnie wykazując troskę, by klient znalazł miejsce, które najbardziej mu pasuje, zdobędziesz jego zaufanie.

 

 

Klient mówi: „Muszę to przemyśleć…”

 

Co to może znaczyć?

 

Kupujący nie jest odpowiednio zmotywowany, by podjąć decyzję o współpracy. Pozostaje w wewnętrznym konflikcie. Z jednej strony chce osiągnąć cel, bo w przyszłości dostarczy mu to pozytywnych emocji, ale wie również, że efekty wymagają zmiany, którą kojarzy z ograniczeniem przyjemności, bólem i potem. Ambiwalentne uczucia powodują, że chce uniknąć decyzji, przesuwając ją w czasie.

 

Czego nie robić?

 

Nie pytaj „Co pani chce przemyśleć? Nad czym pani się jeszcze zastanawia?”, ponieważ klient odczuje to jako presję. Im mocniej będziesz naciskał, tym nabywca będzie stawiał większy opór. Jeśli chcesz, by podjął decyzję, której nie będzie później żałował, nie zachęcaj go do zakupu ofertą promocyjną, aktualną tylko przez najbliższe 12 godzin.

 

Co zrobić?

 

Zapytaj klienta: „Czy faktycznie zależy pani na … (cel)? Czy jest pani na pewno gotowa zmienić swój styl życia, by osiągnąć… (cel)?”. Zadanie tego pytania usunie wszystkie bariery, jeśli cel jest dla klienta ważny.

 

Powodzenia!

FIT MB MAŁGORZATA BURDZIEŁOWSKA z siedzibą w Smolcu, przy ul. Łąkowej 6 (55-080 Smolec), NIP: 7542603738, REGON: 021803168. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć jest zabronione. Obowiązek informacyjny przed połączeniem zgód na przetwarzanie danych: polityka prywatności >>  |  polityka cookies >>. Realizacja: Plutowski.pl

Odwiedź moje

social media

Zapraszam do kontaktu

Moje doświadczenie,

Twój zysk i bezpieczeństwo inwestycji!

 

Skorzystaj z mojego doświadczenia i ekspertyzy, aby zwiększyć efektywność działania swojego klubu oraz osiągnąć wyższy poziom satysfakcji klientów.

 

Skontaktuj się już dziś, aby rozpocząć współpracę oraz przekształcić swoje marzenia o świetnie prosperującym klubie fitness w rzeczywistość!

Napisz do mnie na adres:

malgorzata@burdzielowska.pl

+48 508 193 788

Pon. - Pt. 8:00 - 16:00